Helder Community > Groepjes gezocht/aangeboden > 2 jaar verder
Vandaag is het 2 jr geleden dat ik wakker werd na een feestje bij de buren. Letterlijk wakker werd. Het besef dat ik niet verder wilde zo. Niet de “twighlight years” van mijn leven verpesten met allerlei lichamelijke kwalen die ik zelf heb veroorzaakt. Het eerste jaar was lastig. Maar lezen en AV drankjes hebben mij veel geholpen om de dagelijkse triggers door te komen. Vakanties waren zo anders. Soort wellness gevoel! Vroeg op, wandelen, zwemmen, ijsjes eten en vroeg nr bed. Heerlijk gezond en uitgerust terug komen ipv met een kater bij de check in voor de terugreis. Jaar 2 was in het teken van veel doen, regelen, persoonlijke groei en verwarring. Ben zo benieuwd naar jaar 3 maar onderzoek nu duizenden dingen tegelijk. Het zal duidelijk worden neem ik aan. We gaan vooruit ipv achteruit! En dat op mn 61ste...
Fijn om je bericht te lezen. Dat vooruit i.p.v. achteruit spreek mij ook aan. Ik ben 65 😬.
Binnenkort ga ik op vakantie. De eerste AV vakantie sinds m’n 20e. Hoop het ook als wellness te ervaren. Houd het woord in m’n hoofd, dat helpt vast.
Nog gefeliciteerd met je ‘verjaardag’ 🎈
Wat goed twee jaar! Ik zit nu op 4 maanden. Ook heel blij mee😊